Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-05-16 14:01:12  gopsmiedzna gopsmiedzna

Załączono plik 116325

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2150727
user_idpuste452149
fobject_idpuste116325
resource_idpuste49
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste1762
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-16 14:01:12  gopsmiedzna gopsmiedzna

Załączono plik 116326

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2150728
user_idpuste452149
fobject_idpuste116326
resource_idpuste49
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste1762
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-16 14:01:12  gopsmiedzna gopsmiedzna

Załączono plik 116327

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2150729
user_idpuste452149
fobject_idpuste116327
resource_idpuste49
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste1762
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-16 14:01:12  gopsmiedzna gopsmiedzna

Załączono plik 116328

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2150730
user_idpuste452149
fobject_idpuste116328
resource_idpuste49
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste1762
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-16 14:01:12  gopsmiedzna gopsmiedzna

Załączono plik 116329

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2150731
user_idpuste452149
fobject_idpuste116329
resource_idpuste49
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste1762
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-16 14:01:12  gopsmiedzna gopsmiedzna

Załączono plik 130510

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2150732
user_idpuste452149
fobject_idpuste130510
resource_idpuste49
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste1762
_attachmentpuste1
_activepuste1
2016-04-05 22:09:13  gopsmiedzna gopsmiedzna

Utworzono ofertę pracy 1762 o nazwie 'Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1762
namepusteNabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
shortpusteKierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli do realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Program 500 plus)
fullpuste

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli do realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Program 500 plus)

 

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia, prawo
  2. posiadanie co najmniej półrocznego stażu pracy w administracji publicznej,
  3. znajomość niżej wymienionych przepisów prawa:
  • ustawa z dnia 11 lutego 2016 roku o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i aktów wykonawczych do tej ustawy, tj.: Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenie wychowawcze, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie sprawozdań rzeczowo – finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczenia wychowawczego,
  • ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,
  • ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
  • ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  1. znajomość zasad opodatkowania przychodów od osób fizycznych, w tym z działalności gospodarczej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym,
  2. umiejętność pracy na komputerze i obsługi urządzeń biurowych,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
  6. obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe:

  1. inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  2. samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole
  3. odporność na stres
  4. odpowiedzialność, sumienność i dokładność
  5. dyspozycyjność i zaangażowanie
  6. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
  7. komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji
  8. operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie wniosków na świadczenie wychowawcze,
  2. udzielanie informacji klientom Ośrodka z zakresu świadczenia wychowawczego,
  3. wprowadzanie przyjętych wniosków do systemu komputerowego, obsługa systemu komputerowego „Świadczenia Rodzinne",
  4. prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu świadczenia wychowawczego,
  5. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu świadczenia wychowawczego,
  6. sporządzanie list wypłat świadczeń,
  7. współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczenia wychowawczego,
  8. prowadzenie odwołań od decyzji,
  9. prowadzenie spraw związanych z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego,
  10. sporządzanie sprawozdań z zakresu z zakresu świadczenia wychowawczego,
  11. obsługa kancelaryjna świadczenia wychowawczego,
  12. prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
  13. obsługa urządzeń biurowych,
  14. inne zadania zlecone przez Kierownika Ośrodka.

Dokumenty, jakie musi złożyć kandydat:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik do pobrania),
  2. list motywacyjny,
  3. życiorys (CV),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe (plik do pobrania),
  6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (plik do pobrania)
  7. oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzenia takiej działalności (plik do pobrania)
  8. oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS w Miedźnej z/s w Woli w miesiącu marcu 2016 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

Warunki pracy:

  1. wymiar czasu pracy – pełny etat,
  2. proponowane zatrudnienie na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia,
  3. praca biurowa w większości w pozycji siedzącej, związana z dokumentacją papierową oraz z obsługą komputera i programów komputerowych.

Termin składania dokumentów: do 18.04.2016r.

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowych informacji udziela Kierownik Ośrodka pod nr tel. /32/2118251, /32/ 4491336.
  2. Wymagane dokumenty aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnegow sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli, ul. Poprzeczna 1, w terminie do 18.04.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do GOPS.
  3. Oferty, które wpłyną do Ośrodka po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane (nie ma znaczenia data nadania przesyłki).
  4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej drogą telefoniczna lub mailową.

 

                                                                                             Beata Komandera

                                                                       

contact_personpusteBeta Komandera
joboffertype_idpuste2
employmenttype_idpuste22
educationpuste3
user_idpuste452149
resource_idpuste49
language_idpuste1
occupationpustepodinspektor
emailpustegops@gops.miedzna.pl
phonepuste/32/2118251
authorpusteBeata Komandera
deadlinepuste2016-04-18
publishfrompuste2016-04-05
publishtopuste2016-04-18
slugpustenabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-w-gminnym-osrodku-pomocy-spolecznej
2016-04-05 22:17:08  gopsmiedzna gopsmiedzna

Pole full zmieniło wartość z '<p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli ogłasza nab&oacute;r na wolne stanowisko urzędnicze &ndash; podinspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli do realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Program 500 plus)</p> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> &nbsp;</p> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Wymagania niezbędne:</strong></p> <ol data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia, prawo</li> <li> posiadanie co najmniej p&oacute;łrocznego stażu pracy w administracji publicznej,</li> <li> znajomość niżej wymienionych przepis&oacute;w prawa:</li> </ol> <ul data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> ustawa z dnia 11 lutego 2016 roku o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i akt&oacute;w wykonawczych do tej ustawy, tj.: Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenie wychowawcze, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie sprawozdań rzeczowo &ndash; finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczenia wychowawczego,</li> <li> ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,</li> <li> ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,</li> <li> ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,</li> <li> ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,</li> <li> ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,</li> </ul> <ol data-mce-style="text-align: justify;" start="4" style="text-align: justify;"> <li> znajomość zasad opodatkowania przychod&oacute;w od os&oacute;b fizycznych, w tym z działalności gospodarczej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym,</li> <li> umiejętność pracy na komputerze i obsługi urządzeń biurowych,</li> <li> pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,</li> <li> niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,</li> <li> cieszenie się nieposzlakowaną opinią,</li> <li> obywatelstwo polskie.</li> </ol> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Wymagania dodatkowe:</strong></p> <ol data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problem&oacute;w</li> <li> samodzielność jak r&oacute;wnież umiejętność pracy w zespole</li> <li> odporność na stres</li> <li> odpowiedzialność, sumienność i dokładność</li> <li> dyspozycyjność i zaangażowanie</li> <li> umiejętność interpretacji i stosowania przepis&oacute;w prawa</li> <li> komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji</li> <li> operatywność, łatwość nawiązywania kontakt&oacute;w</li> </ol> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:</strong></p> <ol data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> przyjmowanie wniosk&oacute;w na świadczenie wychowawcze,</li> <li> udzielanie informacji klientom Ośrodka z zakresu świadczenia wychowawczego,</li> <li> wprowadzanie przyjętych wniosk&oacute;w do systemu komputerowego, obsługa systemu komputerowego &bdquo;Świadczenia Rodzinne&quot;,</li> <li> prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu świadczenia wychowawczego,</li> <li> przygotowywanie projekt&oacute;w decyzji administracyjnych z zakresu świadczenia wychowawczego,</li> <li> sporządzanie list wypłat świadczeń,</li> <li> wsp&oacute;łpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczenia wychowawczego,</li> <li> prowadzenie odwołań od decyzji,</li> <li> prowadzenie spraw związanych z koordynacją system&oacute;w zabezpieczenia społecznego,</li> <li> sporządzanie sprawozdań z zakresu z zakresu świadczenia wychowawczego,</li> <li> obsługa kancelaryjna świadczenia wychowawczego,</li> <li> prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,</li> <li> obsługa urządzeń biurowych,</li> <li> inne zadania zlecone przez Kierownika Ośrodka.</li> </ol> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Dokumenty, jakie musi złożyć kandydat:</strong></p> <ol data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie <strong>(plik do pobrania),</strong></li> <li> list motywacyjny,</li> <li> życiorys (CV),</li> <li> kserokopie dokument&oacute;w poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,</li> <li> oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe <strong>(plik do pobrania)</strong>,</li> <li> oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych <strong>(plik do pobrania)</strong></li> <li> oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzenia takiej działalności <strong>(plik do pobrania)</strong></li> <li> oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,</li> </ol> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Wskaźnik zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w GOPS w Miedźnej z/s w Woli w miesiącu marcu 2016 roku, w rozumieniu przepis&oacute;w o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.</p> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Warunki pracy:</strong></p> <ol data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> wymiar czasu pracy &ndash; pełny etat,</li> <li> proponowane zatrudnienie na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia,</li> <li> praca biurowa w większości w pozycji siedzącej, związana z dokumentacją papierową oraz z obsługą komputera i program&oacute;w komputerowych.</li> </ol> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Termin składania dokument&oacute;w: do 18.04.2016r.</strong></p> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Dodatkowe informacje:</p> <ol> <li data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Dodatkowych informacji udziela Kierownik Ośrodka pod nr tel. /32/2118251, /32/ 4491336.</li> <li data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Wymagane dokumenty aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: &bdquo;Nab&oacute;r na stanowisko podinspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego<em>&rdquo; </em>w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli, ul. Poprzeczna 1, <strong>w terminie do 18.04.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do GOPS.</strong></li> <li data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Oferty, kt&oacute;re wpłyną do Ośrodka po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane (nie ma znaczenia data nadania przesyłki).</li> <li data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej drogą telefoniczna lub mailową.</li> </ol> <p> &nbsp;</p> <p data-mce-style="text-align: center;" style="text-align: center;"> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Beata Komandera</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> ' na '<p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli ogłasza nab&oacute;r na wolne stanowisko urzędnicze &ndash; podinspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli do realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Program 500 plus)</p> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> &nbsp;</p> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Wymagania niezbędne:</strong></p> <ol data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia, prawo</li> <li> posiadanie co najmniej p&oacute;łrocznego stażu pracy w administracji publicznej,</li> <li> znajomość niżej wymienionych przepis&oacute;w prawa:</li> </ol> <ul data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> ustawa z dnia 11 lutego 2016 roku o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i akt&oacute;w wykonawczych do tej ustawy, tj.: Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenie wychowawcze, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie sprawozdań rzeczowo &ndash; finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczenia wychowawczego,</li> <li> ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,</li> <li> ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,</li> <li> ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,</li> <li> ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,</li> <li> ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,</li> </ul> <ol data-mce-style="text-align: justify;" start="4" style="text-align: justify;"> <li> znajomość zasad opodatkowania przychod&oacute;w od os&oacute;b fizycznych, w tym z działalności gospodarczej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym,</li> <li> umiejętność pracy na komputerze i obsługi urządzeń biurowych,</li> <li> pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,</li> <li> niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,</li> <li> cieszenie się nieposzlakowaną opinią,</li> <li> obywatelstwo polskie.</li> </ol> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Wymagania dodatkowe:</strong></p> <ol data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problem&oacute;w</li> <li> samodzielność jak r&oacute;wnież umiejętność pracy w zespole</li> <li> odporność na stres</li> <li> odpowiedzialność, sumienność i dokładność</li> <li> dyspozycyjność i zaangażowanie</li> <li> umiejętność interpretacji i stosowania przepis&oacute;w prawa</li> <li> komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji</li> <li> operatywność, łatwość nawiązywania kontakt&oacute;w</li> </ol> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:</strong></p> <ol data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> przyjmowanie wniosk&oacute;w na świadczenie wychowawcze,</li> <li> udzielanie informacji klientom Ośrodka z zakresu świadczenia wychowawczego,</li> <li> wprowadzanie przyjętych wniosk&oacute;w do systemu komputerowego, obsługa systemu komputerowego &bdquo;Świadczenia Rodzinne&quot;,</li> <li> prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu świadczenia wychowawczego,</li> <li> przygotowywanie projekt&oacute;w decyzji administracyjnych z zakresu świadczenia wychowawczego,</li> <li> sporządzanie list wypłat świadczeń,</li> <li> wsp&oacute;łpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczenia wychowawczego,</li> <li> prowadzenie odwołań od decyzji,</li> <li> prowadzenie spraw związanych z koordynacją system&oacute;w zabezpieczenia społecznego,</li> <li> sporządzanie sprawozdań z zakresu z zakresu świadczenia wychowawczego,</li> <li> obsługa kancelaryjna świadczenia wychowawczego,</li> <li> prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,</li> <li> obsługa urządzeń biurowych,</li> <li> inne zadania zlecone przez Kierownika Ośrodka.</li> </ol> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Dokumenty, jakie musi złożyć kandydat:</strong></p> <ol data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie <strong>(plik do pobrania),</strong></li> <li> list motywacyjny,</li> <li> życiorys (CV),</li> <li> kserokopie dokument&oacute;w poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,</li> <li> oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe <strong>(plik do pobrania)</strong>,</li> <li> oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych <strong>(plik do pobrania)</strong></li> <li> oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzenia takiej działalności <strong>(plik do pobrania)</strong></li> <li> oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,</li> </ol> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Wskaźnik zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w GOPS w Miedźnej z/s w Woli w miesiącu marcu 2016 roku, w rozumieniu przepis&oacute;w o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.</p> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Warunki pracy:</strong></p> <ol data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <li> wymiar czasu pracy &ndash; pełny etat,</li> <li> proponowane zatrudnienie na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia,</li> <li> praca biurowa w większości w pozycji siedzącej, związana z dokumentacją papierową oraz z obsługą komputera i program&oacute;w komputerowych.</li> </ol> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> <strong>Termin składania dokument&oacute;w: do 18.04.2016r.</strong></p> <p data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Dodatkowe informacje:</p> <ol> <li data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Dodatkowych informacji udziela Kierownik Ośrodka pod nr tel. /32/2118251, /32/ 4491336.</li> <li data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Wymagane dokumenty aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: &bdquo;Nab&oacute;r na stanowisko podinspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego<em>&rdquo; </em>w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli, ul. Poprzeczna 1, <strong>w terminie do 18.04.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do GOPS.</strong></li> <li data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Oferty, kt&oacute;re wpłyną do Ośrodka po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane (nie ma znaczenia data nadania przesyłki).</li> <li data-mce-style="text-align: justify;" style="text-align: justify;"> Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej drogą telefoniczna lub mailową.</li> </ol> <p> &nbsp;</p> <p data-mce-style="text-align: center;" style="text-align: center;"> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Beata Komandera</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Kierownik GOPS&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> '

Pole employmenttype_id zmieniło wartość z '22' na wartość pustą

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli do realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Program 500 plus)

 

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia, prawo
  2. posiadanie co najmniej półrocznego stażu pracy w administracji publicznej,
  3. znajomość niżej wymienionych przepisów prawa:
  • ustawa z dnia 11 lutego 2016 roku o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i aktów wykonawczych do tej ustawy, tj.: Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenie wychowawcze, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie sprawozdań rzeczowo – finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczenia wychowawczego,
  • ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,
  • ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
  • ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  1. znajomość zasad opodatkowania przychodów od osób fizycznych, w tym z działalności gospodarczej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym,
  2. umiejętność pracy na komputerze i obsługi urządzeń biurowych,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
  6. obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe:

  1. inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  2. samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole
  3. odporność na stres
  4. odpowiedzialność, sumienność i dokładność
  5. dyspozycyjność i zaangażowanie
  6. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
  7. komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji
  8. operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie wniosków na świadczenie wychowawcze,
  2. udzielanie informacji klientom Ośrodka z zakresu świadczenia wychowawczego,
  3. wprowadzanie przyjętych wniosków do systemu komputerowego, obsługa systemu komputerowego „Świadczenia Rodzinne",
  4. prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu świadczenia wychowawczego,
  5. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu świadczenia wychowawczego,
  6. sporządzanie list wypłat świadczeń,
  7. współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczenia wychowawczego,
  8. prowadzenie odwołań od decyzji,
  9. prowadzenie spraw związanych z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego,
  10. sporządzanie sprawozdań z zakresu z zakresu świadczenia wychowawczego,
  11. obsługa kancelaryjna świadczenia wychowawczego,
  12. prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
  13. obsługa urządzeń biurowych,
  14. inne zadania zlecone przez Kierownika Ośrodka.

Dokumenty, jakie musi złożyć kandydat:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik do pobrania),
  2. list motywacyjny,
  3. życiorys (CV),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe (plik do pobrania),
  6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (plik do pobrania)
  7. oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzenia takiej działalności (plik do pobrania)
  8. oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS w Miedźnej z/s w Woli w miesiącu marcu 2016 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

Warunki pracy:

  1. wymiar czasu pracy – pełny etat,
  2. proponowane zatrudnienie na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia,
  3. praca biurowa w większości w pozycji siedzącej, związana z dokumentacją papierową oraz z obsługą komputera i programów komputerowych.

Termin składania dokumentów: do 18.04.2016r.

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowych informacji udziela Kierownik Ośrodka pod nr tel. /32/2118251, /32/ 4491336.
  2. Wymagane dokumenty aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnegow sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli, ul. Poprzeczna 1, w terminie do 18.04.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do GOPS.
  3. Oferty, które wpłyną do Ośrodka po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane (nie ma znaczenia data nadania przesyłki).
  4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej drogą telefoniczna lub mailową.

 

                                                                                             Beata Komandera

                                                                       

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli do realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Program 500 plus)

 

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, ekonomia, prawo
  2. posiadanie co najmniej półrocznego stażu pracy w administracji publicznej,
  3. znajomość niżej wymienionych przepisów prawa:
  • ustawa z dnia 11 lutego 2016 roku o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i aktów wykonawczych do tej ustawy, tj.: Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o świadczenie wychowawcze, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 lutego 2016r. w sprawie sprawozdań rzeczowo – finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczenia wychowawczego,
  • ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych,
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,
  • ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
  • ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  1. znajomość zasad opodatkowania przychodów od osób fizycznych, w tym z działalności gospodarczej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym,
  2. umiejętność pracy na komputerze i obsługi urządzeń biurowych,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
  6. obywatelstwo polskie.

Wymagania dodatkowe:

  1. inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  2. samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole
  3. odporność na stres
  4. odpowiedzialność, sumienność i dokładność
  5. dyspozycyjność i zaangażowanie
  6. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
  7. komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji
  8. operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie wniosków na świadczenie wychowawcze,
  2. udzielanie informacji klientom Ośrodka z zakresu świadczenia wychowawczego,
  3. wprowadzanie przyjętych wniosków do systemu komputerowego, obsługa systemu komputerowego „Świadczenia Rodzinne",
  4. prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu świadczenia wychowawczego,
  5. przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu świadczenia wychowawczego,
  6. sporządzanie list wypłat świadczeń,
  7. współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczenia wychowawczego,
  8. prowadzenie odwołań od decyzji,
  9. prowadzenie spraw związanych z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego,
  10. sporządzanie sprawozdań z zakresu z zakresu świadczenia wychowawczego,
  11. obsługa kancelaryjna świadczenia wychowawczego,
  12. prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,
  13. obsługa urządzeń biurowych,
  14. inne zadania zlecone przez Kierownika Ośrodka.

Dokumenty, jakie musi złożyć kandydat:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik do pobrania),
  2. list motywacyjny,
  3. życiorys (CV),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy,
  5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe (plik do pobrania),
  6. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (plik do pobrania)
  7. oświadczenie o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzenia takiej działalności (plik do pobrania)
  8. oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS w Miedźnej z/s w Woli w miesiącu marcu 2016 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.

Warunki pracy:

  1. wymiar czasu pracy – pełny etat,
  2. proponowane zatrudnienie na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia,
  3. praca biurowa w większości w pozycji siedzącej, związana z dokumentacją papierową oraz z obsługą komputera i programów komputerowych.

Termin składania dokumentów: do 18.04.2016r.

Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowych informacji udziela Kierownik Ośrodka pod nr tel. /32/2118251, /32/ 4491336.
  2. Wymagane dokumenty aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach z opisem: „Nabór na stanowisko podinspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnegow sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z/s w Woli, ul. Poprzeczna 1, w terminie do 18.04.2016r. Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do GOPS.
  3. Oferty, które wpłyną do Ośrodka po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane (nie ma znaczenia data nadania przesyłki).
  4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej drogą telefoniczna lub mailową.

 

                                                Beata Komandera

                                                           Kierownik GOPS           

employmenttype_id22puste
2016-04-19 00:19:02 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2016-05-02 08:54:30  gopsmiedzna gopsmiedzna

Pole publishto zmieniło wartość z '2016-04-18' na '2017-04-18'

Pole _archived zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2016-04-182017-04-18
_archived1puste
2016-05-02 08:57:23  gopsmiedzna gopsmiedzna

Pole employmenttype_id wypełniono wartością '22'

Pole fax wypełniono wartością '/32/2118251'

Pole tags wypełniono wartością 'Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
employmenttype_idpuste22
faxpuste/32/2118251
tagspusteNabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
2016-05-02 08:57:55  gopsmiedzna gopsmiedzna

Pole publishto zmieniło wartość z '2017-04-18' na '2016-04-18'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2017-04-182016-04-18
2016-05-02 08:58:13 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2016-05-02 09:26:08  gopsmiedzna gopsmiedzna
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2016-05-02 09:26:34  gopsmiedzna gopsmiedzna

Pole publishto zmieniło wartość z '2016-04-18' na '2017-04-18'

Pole _archived zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2016-04-182017-04-18
_archived1puste
10  2016-05-02 09:28:33  gopsmiedzna gopsmiedzna
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
11  2017-04-21 10:16:02 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
12  2019-05-16 14:01:12  gopsmiedzna gopsmiedzna

Pole publishto zmieniło wartość z '2017-04-18' na '2019-12-31'

Pole _archived zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2017-04-182019-12-31
_archived1puste
13  2020-01-01 03:49:22 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..